Najczęściej zadawane pytania:

Wystarczy wybrać interesującą Cię opcję, dodać ją do koszyka i zrealizować zamówienie.

Po prawidłowym złożeniu zamówienia na adres e-mail zostanie wysłany formularz naprawy. Należy go uzupełnić i wysłać razem z odpowiednio zabezpieczonym telefonem.

Oczywiście! Możesz odwiedź nas w serwisie stacjonarnym w Krakowie.

Zamawiając usługę przez internet możesz bezpiecznie zapłacić szybkim przelewem PayU, Blikiem lub za pobraniem. W naszym punkcie stacjonarnym akceptujemy płatność gotówką i kartą.

Wszystko zależy od usterki i niezbędnych części do jej naprawy. Zazwyczaj trwa to od 1-4 dni roboczych. Jeśli nie chcesz rozstawać się z telefonem na długo, wybierz usługę express – Twoje urządzenie zostanie naprawione w ciągu  2-5 godzin.

Chociaż dane mogą zostać usunięte tylko podczas naprawy wadliwego oprogramowania, zawsze warto wykonać kopię zapasową. Poinformujemy Cię, jeśli usunięcie danych będzie konieczne.

Na każdą wykonaną usługę udzielamy gwarancji w wymiarze 90 dni. Na oryginalne części oferujemy aż 12 miesięcy gwarancji.

Tak! Oferujemy szkła, folie, ładowarki sieciowe i samochodowe, uchwyty samochodowe, obudowy oraz kable.

Adres

Grenadierów 7/LU-B
30-085, Kraków

Numer telefonu

735 710 123
502 877 500

Email

kontakt@screenlab.pl

Odwiedź nas!

Godziny otwarcia

10.00-18.00 od poniedziałku do piątku

Przewiń do góry
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych osobowych SCREENLAB.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Numer KRS :0000739604, NIP: 6762551902, REGON: 38071985700000 RYNEK GŁÓWNY 28, 31-010 KRAKÓW w celu i w zakresie niezbędnym do realizacji obsługi niniejszego zapytania. Więcej informacji zostało zawartych w Polityce Prywatności i Cookies.