FAQ

Najczęściej zadawane
pytania


Jak naprawić telefon w naszym serwisie?

a) wybierz i dodaj interesująca Cię usługę do koszyka
b) przejdź do realizacji zamówienia

  1. Przejdź do koszyka klikając w ikonę w prawy górnym rogu.
  2. Kliknij w przycisk “Przejdź do realizacji zamówienia”
  3. Jeśli masz kod promocyjny lub voucher to wpisz go w miejscu “kod promocyjny” klikając w przycisk “Masz kod promocyjny” , a następnie “Przejdź do realizacji zamówienia”.
  4. Uzupełnij dane do płatności, jeśli potrzebujesz fakturę to wpisz nazwę firmy oraz swój numer NIP. Zapoznaj się z regulaminem i zaakceptuj jego warunki. Kliknij “Dalej”.
  5. Jeśli adres do wysyłki zwrotnej będzie taki sam jak dane rozliczeniowe to zaznacz opcje “Użyj tego adresu także do faktury”.
  6. Wybierz sposób dostawy ( odbiór w sklepie, DPD Classic, DPD Krajowa za pobraniem lub Kurier DPD w obie strony)
  7. Wybierz sposób płatności i zapłać za usługę.

  c) Otrzymałem na maila formularz naprawy do pobrania, co ma z nim zrobić? Formularz naprawy należy uzupełnić i wysłać razem z urządzeniem. Jeśli wysłałeś przesyłkę i zapomniałeś dołączyć formularza, zrób zdjęcie i wyślij go na naszego maila z informacją o numerze zamówienia.


Jakie się dostępne metody płatności?

– szybka płatność PayU – przy wyborze tej metody płatności, wpłata jest zaksięgowana w ciągu kilku minut
– płatność za pobraniem – płatność przy odbiorze naprawionego sprzętu od kuriera
– odbiór osobisty – gotówką lub kartą, BLIKIEM


Czy mogę zapłacić kartą w serwisie?

Tak, w serwisie stacjonarnym możesz zapłacić kartą oraz BLIKIEM.


Czy otrzymam fakturę VAT?

Wystawiamy fakturę VAT 23% na nasze usługi oraz fakturę VAT marża na wyświetlacze regenerowane.


Czy jest możliwość naprawy urządzenia na miejscu?

Możesz dostarczyć urządzenie do naszego serwisu od poniedziałku do piątku w godzinach od 10-18.
Możesz również umówić się na usługę expres – Twoje urządzenie zostanie naprawione od 2-5h od dostarczenia urządzenia do serwisu. Pamiętaj by na usługę expres umówić się wcześniej, w tym celu zadzwoń do nas – tel. 735 710 123 lub 502 877 500.


Jakie części zostaną użyte podczas naprawy mojego urządzenia?

Korzystamy jedynie z części oryginalnych lub wysokiej klasy sprawdzonych zamienników. Przy niektórych usterkach klient ma możliwość wyboru części oryginalnej lub zamiennika.


Zajmują się Państwo także sprzedażą akcesoriów tj. folie, szkła hartowane, ładowarki?

Tak, posiadamy szkła, folie, ładowarki sieciowe, samochodowe, uchwyty samochodowe, obudowy oraz kable.


Czy udzielamy gwarancji?

Szczegóły i warunki gwarancji sprawdzisz w zakładce “Gwarancja”. Na każdą użytą część podczas czynności serwisowych oraz samą usługę udzielamy gwarancji 90 dni. Na oryginalne części typu wyświetlacze oryginalne, udzielamy 12 miesięcy gwarancji.


Jak długo będzie naprawione moje urządzenie?

Wstępny czas realizacji usługi jest ustalany indywidualnie, w zależności od dostępności części lub poziomu skomplikowania naprawy. Zazwyczaj czas naprawy wynosi od 1-4 dni roboczych.


Czy podczas czynności serwisowych moje dane zostaną wykasowane?

Dane w urządzenia nie są usuwane, jeśli zajdzie taka potrzeba na pewno będziesz o tym poinformowany. Przy usterce oprogramowania w urządzeniu Twoje dane mogą zostać usunięte, jeżeli będzie konieczne wgranie nowego oprogramowania, poinformujemy o tym fakcie przed rozpoczęciem naprawy. Zawsze przed pozostawieniem telefonu w serwisie zalecamy wykonanie kopii zapasowej danych.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez administratora danych osobowych SCREENLAB.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Numer KRS :0000739604, NIP: 6762551902, REGON: 38071985700000 RYNEK GŁÓWNY 28, 31-010 KRAKÓW w celu i w zakresie niezbędnym do realizacji obsługi niniejszego zapytania. Więcej informacji zostało zawartych w Polityce Prywatności i Cookies.

Adres

Grenadierów 7/LU-B30-085, Kraków
Opawska 21/4 47-400 Racibórz

Numer telefonu

735 710 123 (Kraków), 502 877 500 (Kraków),
668 668 009 (Racibórz)

Shopping Cart
Scroll to Top