

Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Naprawa:
Naprawa polega na demontażu oraz montażu nowego wyświetlacza w Twoim urządzeniu. Stosujemy oryginalne nowe wyświetlacze lub też wyświetlacze po regeneracji czyli oryginalny wyświetlacz z wymienioną szybą. Wybór wariantu wymiany wyświetlacza znajdą Państwo nad przyciskiem "dodaj do koszyka" Części montujemy w fabryczny sposób. W cenę naprawy wliczone są wszystkie koszty takie jak rozłożenie urządzenia, nowy wyświetlacz, wymiana wyświetlacza oraz ponowne złożenie urządzenia. W przypadku urządzeń ze szklaną tylną obudową może być konieczna jej wymiana jeśli jest uszkodzona/zbita. Jeśli tył nie jest uszkodzony lub zbity nie ma konieczności wymiany tego elementu.
O uszkodzonym ekranie świadczyć może kilka objawów takich jak: brak obrazu, czyli po włączeniu urządzenia ekran pozostaje czarny; pionowe bądź poziome paski na ekranie oraz czarne lub kolorowe plamy. Niezależnie czy objawy występują wspólnie czy pojedyńczo świadczy to o uszkodzeniu ekranu.
Czas naprawy
Standardowy czas naprawy urządzenia wynosi od 1 do 3 dni roboczych
Warunki gwarancji
1. Gwarancje wynosi 3 miesiące w stanie jakim został telefon dostarczony po naprawie.
2. Gwarancja nie obejmuje całego urządzenia, a jedynie naprawiany element.
2. W przypadku naruszenia plomby gwarancyjnej, roszczenie gwarancyjne zostanie odrzucone automatycznie.
3. Każdy telefon przechodzi test podstawowych funkcji przed jak i po wykonaniu usługi.
4. Każda przesyłka wychodząca z serwisu jest ubezpieczona oraz dobrze zapakowana, aby zapobiec uszkodzeniom w czasie transportu.
5. Przesyłki wysyłane są firmą kurierską.
6. Usterki przedmiotu naprawy ujawnione w okresie gwarancyjnym będą usuwane bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia towaru do siedziby firmy.
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.