

Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Naprawa
Naprawa polega na demontażu oraz montażu nowego złącza ładowania w Twoim urządzeniu. Stosujemy wyłącznie oryginalne części które montujemy w fabryczny sposób. W cenę naprawy wliczone są wszystkie koszty takie jak rozłożenie urządzenia, nowe złącze USB, wymiana oraz ponowne złożenie urządzenia. Proszę pamiętać że problem z ładowaniem nie zawsze jest winą uszkodzonego złącza ładowania. W przypadku urządzeń ze szklaną tylną obudową może być konieczna jej wymiana jeśli jest uszkodzona/zbita. Jeśli tył nie jest uszkodzony lub zbity nie ma konieczności wymiany tego elementu.
Najczęstszym objawem uszkodzonego portu USB jest przerywanie ładowania urządzenia gdy ruszamy kablem podłączonym do urządzenia lub też samoczynnego przerywania ładowania lub jego braku. O uszkodzonym złączu może także świadczyć brak komunikacji z komputerem lub innym urządzeniem peryferyjnym
Czas naprawy
Standardowy czas naprawy urządzenia wynosi od 1 do 3 dni roboczych
Warunki gwarancji
1. Gwarancje wynosi 3 miesiące w stanie jakim został telefon dostarczony po naprawie.
2. Gwarancja nie obejmuje całego urządzenia, a jedynie naprawiany element.
2. W przypadku naruszenia plomby gwarancyjnej, roszczenie gwarancyjne zostanie odrzucone automatycznie.
3. Każdy telefon przechodzi test podstawowych funkcji przed jak i po wykonaniu usługi.
4. Każda przesyłka wychodząca z serwisu jest ubezpieczona oraz dobrze zapakowana, aby zapobiec uszkodzeniom w czasie transportu.
5. Przesyłki wysyłane są firmą kurierską.
6. Usterki przedmiotu naprawy ujawnione w okresie gwarancyjnym będą usuwane bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia towaru do siedziby firmy.
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.