

Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Warunki naprawy
1. Warunkiem do wykonania tej usługi jest w pełni sprawny wyświetlacz LCD oraz warstwa dotykowa.
2. Jeżeli w twoim urządzeniu są niesprawne inne elementy to prosimy o zamieszczenie takiej informacji w miejscu dodatkowe informacje bądź skontaktuj się z nami jeszcze przed wysłaniem telefonu. W przypadku gdy sam nie widzisz nieprawidłowości w działaniu telefonu, a my zauważymy problem z którymś z podzespołów przed przystąpieniem do naprawy skontaktujemy się z Tobą w celu wyjaśnienia bądź rozszerzenia zakresu przeprowadzanej usługi.
Warunki gwarancji
1. Gwarancje wynosi 3 miesiące w stanie jakim został telefon dostarczony po naprawie.
2. Gwarancja nie obejmuje całego urządzenia, a jedynie naprawiany element.
2. W przypadku naruszenia plomby gwarancyjnej, roszczenie gwarancyjne zostanie odrzucone automatycznie.
3. Każdy telefon przechodzi test podstawowych funkcji przed jak i po wykonaniu usługi.
4. Każda przesyłka wychodząca z serwisu jest ubezpieczona oraz dobrze zapakowana, aby zapobiec uszkodzeniom w czasie transportu.
5. Przesyłki wysyłane są firmą kurierską.
6. Usterki przedmiotu naprawy ujawnione w okresie gwarancyjnym będą usuwane bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia towaru do siedziby firmy.
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.