

Polityka bezpieczeństwa
Zasady dostawy
Zasady zwrotu
Naprawa
Naprawa polega na demontażu oraz montażu nowej baterii w Twoim urządzeniu. Stosujemy wyłącznie oryginalne lub najwyższej jakości ogniwa które montujemy w fabryczny sposób. W cenę naprawy wliczone są wszystkie koszty takie jak rozłożenie urządzenia, wymiana baterii oraz jego ponowne złożenie. W przypadku urządzeń ze szklaną tylną obudową może być konieczna jej wymiana jeśli jest uszkodzona/zbita. Jeśli tył nie jest uszkodzony lub zbity nie ma konieczności wymiany tego elementu.
Po około 400-500 cyklach ładowania bateria traci na swojej pojemności co przekłada się na jej krótszą żywotność. Krótszy czas pracy baterii może oznaczać konieczność jej wymiany
Czas naprawy
Standardowy czas naprawy urządzenia wynosi od 1 do 3 dni roboczych
Warunki gwarancji
1. Gwarancje wynosi 3 miesiące w stanie jakim został telefon dostarczony po naprawie.
2. Gwarancja nie obejmuje całego urządzenia, a jedynie naprawiany element.
2. W przypadku naruszenia plomby gwarancyjnej, roszczenie gwarancyjne zostanie odrzucone automatycznie.
3. Każdy telefon przechodzi test podstawowych funkcji przed jak i po wykonaniu usługi.
4. Każda przesyłka wychodząca z serwisu jest ubezpieczona oraz dobrze zapakowana, aby zapobiec uszkodzeniom w czasie transportu.
5. Przesyłki wysyłane są firmą kurierską.
6. Usterki przedmiotu naprawy ujawnione w okresie gwarancyjnym będą usuwane bezpłatnie w terminie 14 dni roboczych, licząc od dnia dostarczenia towaru do siedziby firmy.
Komentarze
Na razie nie dodano żadnej recenzji.